TIDEN SPRINGER IFRÅN OSS

Det är nästan dags att starta nedräkningen. På fredag är det exakt 1 månad - 4 veckor kvar här i Köln. Jag har 2 besök att vänta och 3 prov att göra. Om dagarna gör jag inte så mycket värt, vilket jag kommer ångra när jag är hemma i lilla oh tråkiga Västerås. Men, får ta den smällen då. Idag ställdes väckarklockan på 9, snoozade till 9.30 säkert. Gick upp och åt frukost och gick och la mig i sängen igen med datorn och kollade avsnitt av Jersey Shore. Klockan 11.30 började vi med lunchen och 12.48 åkte ubahn till skolan. 1,5 timme lång och ovärd lektion och sen hem igen. Sedan dess har jag suttit hemma och gjort ungefär inget. Jo, pluggade faktiskt lite grann. Och jag har diskat. Måste bli mer aktiv och påhittig.
Jag saknar alla där hemma, mest familjen Hacar och Mattsson. Jag vill ha jul, tjeckisk och svensk julmat och julmys med de bästa människorna jag vet. Jag saknar Carrass, Madeleine, Melina och alla andra tussar där hemma. Snart, snart är jag där!
Sitter och väntar på att Ensam mamma söker ska läggas upp på tv3play. Det är min och Sofies favoritsyssla varje måndagskväll. Kommer sakna att bo med den tösen. Att vakna tillsammans med någon, att borsta tänder med någon, att laga mat tillsammans, diska tillsammans, plugga tillsammans och bara toka tillsammans.
When september ends

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0