ONSDAG

Oj, har visst missat att skriva på ett tag. I lördags var det alltså dags för fotboll mellan Köln och Mainz. Dock blev matchen inställd 40 min innan mathstart för att domaren försökt begå självmord på ett hotell här i Köln. Matchen är flyttad till 13 dec, lagom till Lucia. Så det blev bara en match den dagen, volleymatch. Mitt lag som jag tränar med spelade hemmamatch och jag och Sofie var såklart där och supportrade. Dom vann 3-0 och det var kul att äntligen få se en match igen. Nu längtar jag extremt mycket efter att få spela match själv. resten av kvällen spenderades hemma med Sofie och en döner. Mycket gott.
Söndagen skulle gå till plugg och annat men gick åt slapp i sängen.
Om 1,5 vecka är äntligen min älskling här och det ska bli så skönt att krama den mannen. Jag och Sofie har också börjat planera olika julklappsinköp, och det börjar klarna.
Snart ska vi kila till skolan för lite Landeskunde och ikväll är det volleymatch igen, denna gång mellan mitt lag och de regerande tyska mästarinnorna. De spelar 8-dels final i någon Pokal turnering. Ska bli ruligt!
Här får ni något att tänka på, bis später!
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0