NYÅRSKLÄNNING

Inte så produktiv dag idag. Vaknade, åt frukost, kollade avsnitt, lagade lunch och åkte till skolan som började 14. Slutade strax efter 15 så jag och Sofie for ner på stan för en planerad shopping dag. Eller hon skulle shoppa, inte jag. Men det slutade med att jag kom hem två koftor rikare. What ever, man måste unna sig ibland. Provade även ut ett par nya volleyskor som jag beställde hos Petter. En egenbetald julklapp förhoppningsvis!
Just nu sitter jag och letar nyårsklänning. Har hittat en som jag är helt förälskad i och som jag bara måste prova imorgon. Alltså; Mission nyårsklänning imorgon med sambon! Vad tycks om denna?
Har hunnit prata i telefon med mamma ett bra tag, skypat med älskling och sedan skypat med mamma och pappa igen. Börjar sakna alla där hemma mer och mer nu när tiden här börjar dra ihop sig.. MYS!
Hejpa
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0