BESÖK

Har nog glömt att berätta att jag får två välbehövliga besök i början på december.
3-5 december kommer mina fina och väldigt saknade pojkvän hit och myser med mig. Jag är som ett barn på julafton, kan knappt bärga mig, trots att det nästan är 1 månad kvar. Men den som väntar på något gott....
Petter flyger hem på måndagen, jag kirrar Landeskunde-provet på onsdagen och på torsdagen kommer mamma och pappa hit och stannar tills söndagen. Det ska bli så himla mysigt att visa de staden och bara få mysa med dom också. Jag saknar min familj något oerhört. Och jag saknar min "andra" familj en del också! Ska bli så härligt att komma hem till jul och vara samlad med de människorna man trivs bäst med.
Idag kommer också Ulrika hem efter några dagar i Sverige. Henne saknar jag mycket!
Ska strax bege mig till skolan för 1,5 timmes kommunikations lektion. Sen hem och plugga och laga kyckling/curry gryta. Mums! Ha en bra dag allesammans :)
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0