PROV

Om 2 dagar kommer mina favoriter hit och hälsar på. Glad för det lilla, men ack så värdefulla besök jag får. Att jag får något överhuvudtaget! Längtar ihjäl mig iallafall :)
Och imorgon har vi prov i Landeskunde = historia, typ. Har pluggat sisådär bra, men tror ändå jag har allt under kontroll. Dock är det väldigt svårt att veta vad man ska kunna till provet. På gymnasiet hade man exakta sidor att läsa och på högskolan hemma i Västerås har man alltid kunnat gå in på BlackBoard och kollat av powerpoint presentationerna lärarna lagt upp från den senaste lektionen. Men till morgondagens prov har vi inget av det. Jobbigt läge men vad ska man göra!

tror jag ska kolla igenom anteckningarna lite nu, ciao.
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0