DAN FÖRE DAN

Vaknade runt 9.30 med 4 tjejer i rummet. Litet sleepover innan alla skiljs åt. Sedan har jag legat och degat tills jag började med lunchen. Efter lunchen började jag och Sofie med storrensning av lägenheten. Mat, ljus, vin, glögg, whiskey, godis, choklad - ja allt är nu kastat. Det ekar tomt här. Det betyder alltså att slutet är nära. Imorgon vid den här tiden befinner jag mig på svensk mark och är förhoppningsvis påväg till Västerås. Vilken härlig känsla.
Ikväll har vi planerat in en sista middag i Altstadt med de i klassen som fortfarande är kvar. Blir dock en tidig kväll, ska hem och fixa till det sista innan läggdags.
För önska alla en trevlig lördag!
KRAM
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0